Tko smo

Upoznajte nas!

Kontakt

Adresa

Ilica 223, 10000 Zagreb

Telefon

+ 385 1 3778 236

Fax

+ 385 1 3770 681

E-mail

info@ckzg.hr

OIB

07292798848

IBAN

HR0623900011101402268

Općenito

Gradsko društvo Crvenog križa Zagreb je udruga za promicanje humanitarnih ciljeva i zadaća na području zaštite i unapređenja zdravlja, socijalne skrbi, zdravstvenog i humanitarnog odgoja.

Društvo je neovisna, nevladina i neprofitna organizacija koja djeluje uz pomoć volontera kao i profesionalno angažiranog osoblja. Organiziramo i provodimo različite oblike pomoći građanima u duhu humanizma i solidarnosti, u skladu sa sedam temeljnih načela Međunarodnog pokreta Crvenog križa i Crvenog polumjeseca: humanost, nepristranost, neutralnost, neovisnost, dobrovoljnost, jedinstvo i univerzalnost.

Humanističkim odgojem djece, mladeži te cjelokupnog građanstva razvijamo društvo kroz jačanje solidarnosti, humanosti i poštivanje ljudskog bića te promičemo načela međusobnog pomaganja, tolerancije, suradnje među ljudima i života u miru.

Gradsko društvo Crvenog križa Zagreb svoje djelovanje temelji na odredbama Ženevskih konvencija od 12. kolovoza 1949. godine, kao i na dopunskim protokolima I i II iz 1977. godine te Protokolu III iz 2005. godine.

 

Osnovni ciljevi Gradskog društva Crvenog križa Zagreb propisani su Zakonom o Hrvatskom Crvenom križu (NN 71/10) te su:

ublažavanje ljudskih patnji, osobito onih izazvanih oružanim sukobima, velikim prirodnim, ekološkim, tehnološkim i drugim nesrećama s posljedicama masovnih stradanja i epidemija,

doprinos unapređenju i zaštiti zdravlja, prevenciji bolesti te podizanju zdravstvene i ekološke svijesti,

poticanje i unapređenje solidarnosti, promicanje volonterstva i međusobnog pomaganja te socijalne sigurnosti građana.

Ostvarenju ciljeva pristupamo poštujući prava i slobode svake osobe, bez obzira na rasu, boju kože, spol, jezik, vjeru, političko ili drugo uvjerenje, nacionalno ili socijalno podrijetlo, imovinu, rođenje, naobrazbu, društveni položaj ili bilo koji drugi razlikovni kriterij.

Gradsko društvo Crvenog križa Zagreb, kao punopravni član Hrvatskog Crvenog križa, uživa posebnu zaštitu i skrb Republike Hrvatske.

Djelujemo na području Grada Zagreba i imamo položaj županijskog društva. Sjedište nam je u Zagrebu, na adresi Ilica 223.

 

Osim sjedišta, u vlasništvu imamo i:

odmaralište za djecu u Novom Vinodolskom,

odmaralište za djecu na Sljemenu,

prostor za smještaj beskućnika u Kosnici pokraj Zagreba,

radionice za rad s osobama s teškoćama u razvoju (lokacije: Črnomerec, Trešnjevka, Susedgrad, Dubrava i Novi Zagreb–Siget),

logistički centar, Banku hrane i Socijalni dućan na adresi Heinzelova 64-68

skladište za prikupljanje i distribuciju odjeće i obuće na adresi Siget 18 A

 

Politika kvalitete

Gradsko društvo Crvenog križa Zagreb (u daljnjem tekstu: GDCK Zagreb) je udruga za promicanje humanitarnih ciljeva i zadaća na području zaštite i unapređenja zdravlja, socijalne skrbi, zdravstvenog i humanitarnog odgoja. Temeljna zadaća GDCK-a Zagreb jest organizacija i provođenje socijalnih programa i humanitarnih projekata sa svrhom pružanja raznih oblika pomoći socijalno osjetljivim skupinama građana koji su često na marginama društva. Djelatnosti GDCK-a Zagreb su stoga od životnog značaja za siromašne, bolesne, starije i nemoćne osobe te osobe s posebnim potrebama a provode se u duhu humanizma i solidarnosti u skladu sa sedam temeljnih načela Međunarodnog pokreta Crvenog križa i Crvenog polumjeseca: humanost, nepristranost, neutralnost, neovisnost, dobrovoljnost, jedinstvo i univerzalnost.

GDCK Zagreb po svojem pravnom uređenju i misiji pretpostavlja obvezu društveno odgovornog poslovanja na najvišoj razini. Društveno odgovorno poslovanje ove udruge se temelji na povećanju standarda društvenog razvoja kroz doprinos unapređenju i zaštiti zdravlja te socijalnih uvjeta socijalno osjetljivih građana. U udruzi postoji razvijena svijest o ovisnosti uspjeha poslovanja o kvaliteti te se zahtijeva opredijeljenost zaposlenika za kvalitetu. Svaki zaposlenik u svom djelokrugu rada poštuje načela struke, zakonske propise Republike Hrvatske i propise udruge. Cjelokupni rad organiziran je na način da iziskuje timski duh i međusobnu usku suradnju u svrhu postizanja poslovnih ciljeva na dobrobit građana. Kroz poticanje socijalnog dijaloga među zaposlenicima te ulaganjem u njihova osposobljavanja i usavršavanja, pridonosi se kvaliteti obavljanja njihovog rada a time se povećava i zadovoljstvo korisnika usluga. Osim rada stalnih i sezonskih zaposlenika, potiče se volonterski rad građana u svrhu razvoja solidarnosti te promicanja volonterstva kao nesebičnog služenja društvenoj zajednici.

Opći cilj kvalitete je kontinuirano unapređivanje socijalnih programa, usluga i humanitarnih projekata za korisnike, razvijanje novih kvalitetnih projekata uz istovremeni razvoj ljudskih potencijala i volonterstva, izgrađivanje i održavanje dobrih i korektnih suradničkih odnosa s partnerima te stvaranje preduvjeta za sigurniji način rada i očuvanje zdravlja zaposlenika.

Zadovoljstvo zaposlenika i korisnika usluga kao i ostalih zainteresiranih strana (dobavljača, partnera, vlasnika, države, regulatora, konkurenata, medija) nastoji se ostvariti kroz primjenu sustava upravljanja kvalitetom ISO 9001 te poštivanjem relevantnih zakonskih propisa. Politika kvalitete provodi se na način da se stalno unapređenje kvalitete potiče na svim lokacijama rada i u svim poslovnim procesima.

Provedba utvrđene politike kvalitete prema zahtjevima SUK-a obveza je upravnih tijela (Skupštine, Odbora i Nadzornog odbora), ravnatelja i svih zaposlenika GDCK-a Zagreb.

Ravnatelj

Ivica Golubić